10 maj 2009

INTENSIVT


Kan ni gissa åldern på skorna? Åtminstone ser de ut att ha varit i användning en hel sommar men jag kan berätta att dessa skor har varit i användning en hel dag. Splitternya skor tog mellanbarnet på sig på morgonen och kvällens utseende är alltså dokumenterat på bilden. Sedan dess har han fått två par nya skor och vi söker alltid efter skor med den tjockaste framändan man kan hitta, egentligen borde han ha stålhätta :) Ja vad säger man, härligt med intensiva barn tror jag!

12 kommentarer:

Kamomilla sa...

Oj oj oj! Jag minns den där tiden.. Men EN dag är nog rekord! För mina barn tog det nog några veckor i alla fall.

Ivars sa...

Ojdå!Det var nog verkligen rekord! Hade gissat på ett år men med killar vet man aldrig. Skön morsdag! :)

Annah of Sweden sa...

ojojoj var ordet! jag kan verkligen rekommendera VINCENT skorna (svenska) som har extra bra skydd långt upp på tån! Min dotter är "nästan" lika ovarsam med skorna...så jag är så tacksam för Vincent! de funkar super (obs! är inte återförsäljare utan en god användare bara) Mamma till 2 busiga tjejer! Anna

rosenskära sa...

Tack för påminnelsen, har han möjligtvis en Bobbycar som han kör omkring på?! Mina flickor gjorde det nämligen med splitternya vita Kavatsandaler...

Spikarna var jättefina, tack!

Kram/Lena

Lilla huset på prärien sa...

Herregud! Han kan verkligen demolera ett par skor den killen :)) Ni måste ha ett skokonto som heter duga! Jag hade nog köpt träskor till honom.

Kram Jenny

maiju sa...

Oj då! Vad sysslar han med?! ;) Stål är nog kanske det bästa materialet åt honom... ;)

Tre rum sa...

Har ni en sparkcykel? Det brukar se ut så där när barnen bromsat. Och snabbt går det :)

Anonym sa...

En riktig racer ;)
Härligt med intensiva barn javisst!
Bättre med nötta skor än ett par som aldrig används. Ett par om dagen blir kanske dyrt i längden, men som tur är det ju barfotatider som väntar :)

Kul att ha dokumenterat såna här saker, så roligt att läsa sen :)

Anna sa...

Ojojoj! Bra jobbat får man ju nästan säga ;)

Har en liten tävling hos mig ifall ni skulle vara intresserade!

Syster Yster sa...

Oj! Jag har nog aldrig sett liknande knappt att ärvda skor ser ut så där Grattis!!!!ha, ha, ha kul med rörliga barn med lek i fötterna. Förstår att det blir några skor per år...

Anette

Hannasvirrvarr sa...

På EN dag?! Hohho :)

Syster Yster sa...

Jag kom och tänka på dina barns skor. Gå in på stilettklackarochbarnvagn.blog.se så har hon tips på ett par supercoola skoskydd.

Kram
Anette

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP