15 november 2011

Kvällsnöje

16 kommentarer:

Skumpa och Spaljé sa...

Så duktiga ni är, kommer säkert bli jättefint..

Kram Helena.

Tusenfröjd sa...

Så mycket fint ni hittar och fixar och trixar med! Jag njuter var gång jag läser er blogg!
Ha en fin kväll / Liv

Vintage House sa...

Hej
Ser ut som ett trevligt nöje..
ska bli kul och se vad det blir av det hela.
kram
sandra

Lina sa...

Ni gör så väldans fint hos er! Stor inspirationskälla.
/Lina

Lena i Örebro sa...

Hej!
Vilken vacker färg du målar med! Vad heter nyansen?

Lundagård sa...

Lena: Antar att du menar den gröna som Christian målar med, det är Ottossons Köpenhamnsgrön Ljus, utblandad med ca 60/70% Vit Titan Zink.

debra@dustjacket sa...

Oh that is gorgeous!
DJ

Katja sa...

Yhdessä tekeminen on ihan parhautta!

Lantliga drömmar sa...

Härligt! :)

Designe sa...

Åh va ni är duktiga! Blir superfint! :)

Sandra sa...

Ser så mysigt ut då ni gör det tillsammans :)

LIVS LYST sa...

Hei hei!

Ta en liten tur inn på Livs Lyst nå for å se hva du har vunnet i feiringen av Gårdsjakten ;O)

Send meg også din adresse på min mail: lifehere@hotmail.com

Liv

Gnistrande snö sa...

Vad mysigt det ser ut!
Hinner visst aldrig kommentera nu för tiden, ändå sedan 'Skördefesten' och den helt fantastiska färgbilden av sonen i sädesfältet har jag tänkt skriva några rader. Efter flera månader och massor av vackra bilder senare så kommer jag äntligen till skott :-) Vill tacka för en underbar blogg och säga att jag alltid blir så inspirerad och glad när jag tittar in här, av alla vackra bilder och kloka tankar. Just det, vill också säga att jag älskar 'fyndiga garderoben'. Ha det så gott!

where the forest end... sa...

Hej! :)

Jag har en nyfiken undran som jag ofta tänker på när jag är här inne på er blogg, jag är dock alltid dålig på att kommentera hos folk men nu gör jag det!
Det jag i all välmening undrar är om ni alltid målar och bygger i så fina kläder? När jag målar har jag liksom på mig typ trasiga mjukisbrallor och en ful t-shirt från 1991 samtidigt som du står i blommiga klänningar :) Är det "äkta" eller är bilderna liksom arrangerade?

Charlotta

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
det ser alldeles underbart mysigt ut... och vilken vacker färg! Den gröna...

Ha det gott!
Hälsningar Monica

Made by Ina sa...

Ser supermysigt ut ;)

Marina

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP