18 augusti 2014

Gula fynd

I sommar har jag köpt en hel del gula saker, som den här extra stora gula trätärningen.


Av våra grannar fick jag köpa denna tjusiga golvlampa.


De hade också en tillhörande bordslampa som passar fint i barnens rum. Dessutom har vi sedan tidigare två stycken likadana gula vägglampor som skall få bli sänglampor i något skede.


Ännu ett gult loppisinköp. En något onödig men snygg gul ägglåda, som fick stanna kvar trots att jag plastrensade köket för ett tag sedan.  

6 kommentarer:

Det Vita Drömhuset sa...

Vem har sagt att gult är fult?! :)
Snyggt ju!

Kram Åse

Husmor Anna sa...

Gillar också gult. Speciellt om det går mer mot senaps hållet. De ger liv åt en annars naturlig inredning. Ses troligtvis i helgen. Kanske man hittar lite fler fynd då :).

Anonym sa...

Oj vad fina fynd, alla av dem! Jag älskar gult! Hälsar Stina

Anonym sa...

Hej,
fin svartvit tapet med rosor..vad heter tapeten och vem är tillverkaren?
Mvh, Emilia

Inger Soldatr Rymans Stugor sa...

Piffigt med gula detaljer, förhöjer omgivningens pryttlar på ett skönt sett. Fint!

Unknown sa...

Hej,

Jag instämmer med Emilia, vad heter tapeten? Den var väldigt fin.

MVH
Cecilia Linder

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP