25 augusti 2015

Juthbackamarknadsfynd

Den här vackra blå kvinnan var något av det första jag såg när jag kom till Juthbackamarknaden, hon stod och väntade att bli köpt hela marknaden och när alla började plocka bort på lördagseftermiddagen tänkte jag att hon kan bo i vår butik. Jag köpte, tog henne under armen och gick.


Så blev det också en hel del kappsäckar till butiken.


Små billiga fynd, mässingsram, lavemangkopp i plåt och glas, kameraväska och skor.


Det här bordet på hjul blev jag genast förtjust i och köpte av våra försäljningsgrannar som kommit ända från norra Sverige.


Och så blev det en underbar oljemålning. Ramen är lite färgorolig så den får jag kanske åtgärda lite men målningen, ah.

3 kommentarer:

Louise sa...

Blå damen! lite läskig men fin =) Vilket mysigt vardagsrum du har fått till, eller är det i köket? du dekorerar så läckert.

Lundagård sa...

Fåtöljerna är i köket!

Sarah sa...

Blå kvinnan! Vilken skönhet!

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP