21 april 2009

WEBSHOP och TÄVLING

Äntligen, efter en hel del arbete, har vi öppnat vår webshop, välkommen att titta in här!

Den som vill kan också sälja sina gamla saker via vår webshop och efterlysa saker man söker.



Varje månad kan man vinna en pryl som skickas åt den person som har bidragit med den bästa motiveringen till varför just han/hon behöver den.

På bilden ser ni en del saker från webshopen, vi hoppas kunna hjälpa er med att hitta lite ovanliga och personliga inredningsprodukter och detaljer!



Jag har gjort en hel del olika vinyldekaler i olika modeller som man kan beställa. En rolig inredningsdetalj att fästa på bland annat väggar, dörrar, möbler och glas, nutidens väggbroderier...


I varje hem behövs färg och beslag. Yta, struktur och former, små detaljer som ger stora intryck. Nu går det att köpa Ottossons linoljefärg i webshopen och en del beslag gjorda efter gamla förlagor från Frehes sortiment.




Eftersom besöksräknaren tickat över 50 000 (så roligt att ni tittar in) och nätbutiken är öppnad så utlottas följande:
En griffeltavla, en grå vinyldekal "love", och fem stycken rostiga spikar. :-)

Skriv en kommentar till inlägget för att delta i tävlingen. Har du inte en egen blogg så skriv din mailadress. För två lotter, länka till inlägget med någon av bilderna. (Skriv att du länkat så jag vet vem som skall ha två sifferlotter.) Tävlingen avslutas den 5 maj kl. 22.00, lycka till!

93 kommentarer:

S sa...

Härligt med webshop! :D Hoppar över länkandet men deltar gärna iaf ;)

Sandra

eirikas sa...

Grattis till webshopen - säkert skönt att ha den igång! Får önska er lycka till! Deltar gärna i utlottningen :)

gamlamejeriet sa...

JAA, vad kul att ni startat en webshop. Måste givetvis ta mig en titt...

Och jag är gärna med i utlottnigen

Hem och Lycka sa...

Grattis till nätbutiken, ska in och kika.

Är gärna med i tävlingen och länkar.

Anonym sa...

Oj vad kul att webshopen kommit igång,ska genast gå in å kika :)

Är mer än gärna med i utlottningen :)

maiju sa...

Jätteroligt att ni har nu öppnat webbutiken - har faktiskt väntat på det!!

Och grattis oxå - 50 000!!!

Vill förstås vara med i tävlingen och länkar med bild!

Nu måste jag kika in...

Anonym sa...

Önskar er all lycka med webbshopen!
Så fin, och cool, med superfina och annorlunda grejs.
Diggar dina vinyldekaler skarpt, din fanasi tycks sakna gränser. *impad* :)

Deltar gärna i utlottningen!/camilla

Anonym sa...

fanasi=fantasi

Galleri MochB sa...

Deltar gärna i utlottningen... :O) Och nu skall jag kika in i webshoppen. Ser ut att finnas en hel del trevligt därinne!

Anonym sa...

ps. har gjort ett litet inlägg om er superfina lundagård shop.
Har lånat lite bilder. Hoppas det är ok? Annars hojtar ni till.

Skön onsdag!

malena sa...

Jättefin är den eran webbshop, kikade in redan igår men hann inte kommentera då.
Självklart vill jag vara med och tävla...helst skulle jag ju vilja vinna "love" förståss. Såg den redan igår och tänkte...den får bli ett senare köp när jag hittat en säng jag gillar åt våran Love så jag kan fästa fast den nånstans på hans säng. :)

Skall kika in nån dag i butiken men skickar ett mess före så du säkert är hemma?! ok? annars hittade du några "gamla krokar"? dom som jag ringde om för några veckor sen?!

mariaemb. sa...

Vilken härlig blogg och er butik verkar helt underbar. Jag vill jättegärna vara med och tävla. Självklart länkar jag inne hos mig.

Ha en riktigt bra vecka!

Varma hälsningar
Maria

rosenskära sa...

Vilken skattkista! Är grymt imponerad av allt ni har samlat på er! Snygg shop också! Lycka till!

Lena

Anonym sa...

Roligt att jag hittat hit : ) Ska genast titta in i webshopen! Är med och tävlar!

/Maria

Livingroom sa...

Grattis till webbshopen. Vad roligt att ni öppnat en. Älskat era greijer och skulle gärna beställa lite. Skall gå in och kika. Länkar med bilden från mi blogg.
-Lotta

Lilla huset på prärien sa...

Åh vad spännande! Grattis till den nya webshoppen - jag ska genast gå in och kika. Alltid så vackra saker :)

Kram Jenny

Maria sa...

Härligt, härligt med din web shop, den är ngt utöver detvanliga :O)!

Deltar såklart gärna i tävlingen!

Parolan asema sa...

Mahtava nettiputiikki! Onpa ihana päästä teille nyt niin helpolla ostoksille, välimatkasta viis :) Osallistuisin mielestäni arvontaan, linkitin teidät myös sivuilleni ja suosittelujen kera :)

Sabina sa...

GRATTIS och Lycka Till med webshoppen!!!
Jag deltar gärna i tävlingen och länkar i min blogg.
Kram Sabina

Anonym sa...

Hej, kul att ni öppnat webshop, super fina saker :)
deltar i utlottningen :)
Jepp kommer att både beställa och komma ut och handla saker :)

Jannica

Annika sa...

Grattis till webbshoppen, måst absolut besöka den :)

Är med i tävlingen och länkar från bloggen :)

Ulrika sa...

Grattis till den fina webshopen :)
Jag länkar;)

Kram, Ulrika

Anonym sa...

Härligt med utlottning! Jag är med!

//Cissi

Hannasvirrvarr sa...

Grattis till webshopen! Du/ni har en så underbar stil.

Jag vill också vara med i utlottningen, och länkar :)

Smått och gott hos Lina sa...

Hej! Så roligt med tävling, jag är gärna med. Jag länkar i min bloggs högra kant.

Ha det bra och lycka till med butiken!
Lina

Anonym sa...

Hejsan, äntligen har ni öppnat...har varit in många gånger och kikat. Jätte trevlig shop, men ochså helt underbart att besöka er live. Lycka till. HH Carina på Åland

Lena sa...

Roligt med webshopen! Tittade in och där finns förstås en hel del man vill ha :)
Och tävla - ja tack :)

Krisses hantverk sa...

Hej, hej. Härliga saker som alltid :) Jag är gärna med och tävlar !

Juanita sa...

Vilken underbar Webshop! Grattis till att ni har fått igång den! :) Lycka till med den! Deltar gärna i utlottningen och ska länka till inlägget. :) Kramar

Everyday living etc. sa...

Åh GRATTIS till den nyöppnade webbutiken. Vad roligt ska genast gå in och kika vad du har mer för fina saker. Jag är gärna med i tävlingen och länkar till den i min blogg.

Ha en fortsatt fin kväll!

Vänliga hälsningar Linnéa

sabina sa...

Jag är med! Kul att ni är igång!

maria. sa...

hej och tack för senast!
Jag vill delta i utlottningen - allt ser superfint ut!

Nettan sa...

Stort grattis till eran nya webshop ~ hitta mycket fint !
Är gärna med i tävlingen & länkar självklart.
// Nettan

Made in Persbo...Carina sa...

Jag är gärna med i utlottningen av de vackra sakerna!

Jag har själv en utlottning på min blogg just nu så kika gärna in där och se om det är något du skulle vilja ha chans att vinna.

Nu ska jag kika in i butiken och se vad det finns för fint där!

Kram, Carina

Lantliga drömmar sa...

Grattis till webshopen! :) Den ser jättefin ut, riktigt proffsig!
Stort lycka till!

Deltar gärna i tävlingen, och länkar i bloggen!

Villa Carl Larsson sa...

Hej! Lycka till med nätbutiken får jag väl börja med att säga och grattis till alla besökare.

Jag vill gärna delta i tävlingen och länkar även från min blogg. Kram Josefin

Tekri sa...

Självklart vill man delta i detta. Lånar bilden och länkar naturligtvit!

Ha de gott!
hajk

Ida och Kalle sa...

Vi tillbringar stor del av vår tid tillsammans med vår folkbåt i furu från -68. "Båtpynjas" i kvällsolen och söndagssegling i all lycka, men på kryssen i hård vind sätts känslorna på prov. Med enbart 7,64m mellan mig och sambon behövs då en griffeltavla och en vinyldekal som påminner om den bestående kärleken :) Tusen tack för en underbar blogg och gårdsbutik! Vi kommer förbi i sommar!

Syster Yster sa...

Jag är självklart med och tävlar. Helt underbar butik ni har. Jag länkar med bild.

Anette

Sofie sa...

Underbar webshop! Jag deltar i tävlingen, länkar självklart!

Therese sa...

Hi,hi klart jag är med och tävlar om en rostig spik - jag tänker inte koka en soppa på den, utan tänker göra en underbart charmig liten hylla till min lilla nytimmrade sommarstuga :-) Förutsatt att jag har turen på min sida...

Trevlig kväll!

Therese - Lurans blogg

Anonym sa...

Grattis till er webbshop!!
Jag vill också vara med i tävlingen :)

Sofie sa...

men det är klart jag är med i tävlingen! det gick ju bra sist:)
(men jag räknar inte med att ha samma tur denna gång, men hoppas ska man ju alltid!)
länkar på min blogg gör jag också!
allt gott!
s

Emma sa...

Griffeltavla, har letat efter någon fin =) Så är gärna med i utlottningen =)

Netta sa...

Deltar gärna i lotteriet.

GAMMAL ROSTIG GRIND sa...

Härligt med inredn.webshop!Önskar lycka till å hoppas att man har turen med sej i er utlottning!;-)

Tre rum sa...

Grattis! Butiken ser verkligen lovande ut. Nu kan man ju hålla tummarna till 5 maj då;)
H. Tant Grön

Living by Milla sa...

Vilken underbar webshop! En hel massa charmiga saker som föll mig i smaken.

Vill gärna vara med i tävlingen och länkar.

Ha en fin helg!
Camilla

En Mölnbobos Liv sa...

Jag är gärna med och tävlar. Griffeltavlan skulle vara perfekt i vår hall, då skulle vi kunna skriva upp viktiga saker där.

Jag har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2009/april/griffeltavla-vinyldekal-och-spik.html

info@annakarlsson.se

Fågel Blå sa...

Vilken häftig webshop, glad att jag hittade hit, helt underbara saker.
Kram kathrine

Anonym sa...

Hej! Vilka fina vinster, ja vill väldigt gärna vara med och tävla :)

Mvh Emilia (emilia.utsi-wallin@hotmail.com)

Anonym sa...

Mysig tävling nu har nu, och självklart vill jag vara med. Jag vann ju en jättefin bild utav er sist, så här har jag tur hoppas jag :-)

Självklart länkar jag.
Kram!

Karin (Albins mamma) sa...

Vilken rolig tävling, jag är gärna med, tar chansen med två lotter :)
Har länkat här : http://albinsmammatavlar.blogg.se/2009/april/griffeltavla-vinyldekal-och-spikar.html

Katarina sa...

Ska genast spana in i webshoppen och är gärna med och tävlar! =)

evamar sa...

Grattis till besökarna och webbshoppen och lycka till med båda.

Jag vill gärna ha dubbla chanser på den fina priserna och har länkat här:

http://evamar.blogg.se/2009/april/griffeltavla-dekal-spik-5-maj.html

Ingrid sa...

Vilken mysig och välarbetad webshop! Jag har ingen blogg men är gärna med i utlottningen av de charmiga vinsterna med en liten lott..
/ingridrothoff(at)hotmail.com

Louise sa...

så tjusigt pris! Jag vill absolut vara med!

louise.lindskog@hotmail.com

grattis till din frramgång :)

TESS sa...

Jag är gärma med! :D

t.wahlsten@hotmail.com

♥ Pia... sa...

Hejsan!..Är en ny bsökare av den här sidan..väldigt mycket roligt och framför allt mycket fint..ska kika lite i webbshopen nu..men innan det så vill jag bara säga..vill väldigt gärna vara med och tävla oxå...Pia

Em sa...

Grattis till oppnandet av er webshop! Roligt :)

Jag ar garna med & tavlar & har lankat harifran: http://mammaochbullen.blogg.se/tavlingar/2009/april/griffeltavla.html#comment

Kramar.

Titti sa...

Vill förstås vara med i tävlingen och länkar med bild! Ska genast kolla in er webshop. Mvh

klipposfia sa...

Vi skulle behöva mera rostiga spikar så jag är mer än gärna med i tävligen....såklart vill jag vinna det andra åxå:) ska länka från min sida! Lycka till nu med ert nya projekt "webshop"!

Amyndra sa...

världens bästa lundagård! er marknadsföring är också toppen, och jag går naturligtvis på allt och tävlar gärna :D lycka till med webshopen!

Anonym sa...

Kika hit.vilken härlig webshop!har redan sparat det på mina favoriter.Sakerna i tävlingen skulle passa bra på min uteplats...mvh maria h

Fynda och Fixa sa...

Här fanns ju hur mycket fint som helst!

Är gärna med i utlottningen, och länkar från min sida så fler hittar hit.

jennimami sa...

En till som är glad över webbshopen :-) Deltar även gärna i tävlingen :-)

Mitt nya vita hem sa...

Grattis til webshopen.
Deltar gärna i utlottningen :)

ANNIKA sa...

Vilken guldgruva ...webshopen alltså.Grattis!
Är såklart med och tävlar...
Rostiga spikar och love ...jag tänkte direkt på ...gammal kärlek rostar aldrig ,men det gör spikar...
gustafsson.57@hotmail.com

Anonym sa...

Grattis till webshoppen, så roligt! Önskar er lycka till. Deltar gärna i tävlingen, supermysiga saker :)
På tavlan skulle det vara mysigt att alla dagar skriva något gulligt meddelande till sina älskade och en spik för varje barn vi har ....
LOVE...... det är vårt hem fyllt av :)

Kramis,
Annica

annica.carlsson@surfnet.fi

Amyndra sa...

Hej! Vet inte varför min tidigare kommentar inte kom in, men jag försöker på nytt! Allt gott till er!

Anonym sa...

Har jag vägarna förbi i sommar blir det ettstopp i er butik ; )

/ Märta Stina

Amanda sa...

Jag vill vara med. ^^

har länkat här:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/april/tavling.html

Charlotte sa...

Oj en skøn webshop. Tillykke med den og held og lykke fremover.
Jeg lænker gerne til jeres side her:
www.herhosmig.blogspot.com

Hilsener fra Charlotte i DK

Liljas Corner sa...

Vilket fint pris! Jag är med! Ska länka på min blogg så fort som möjligt. Nu ska jag kika på webbshopen!

Anne sa...

Är gärna med i tävlingen! :)

abackman66 at hotmail punkt com

Kirsi sa...

Hei,

Onnea uudelle putiikille, tilaus on jo tehty ;)
Osallistun mielelläni arvontaan ja laitan linkin omalle sivulleni.

Kirsi

Mamsell Lufolk sa...

Deltar naturligtvis i tävlingen jag med.
Jättefin webbshop! Kundvänlig och inspirerande, med massor av möjligheter för oss kunder. Borde ta mig tid att sätta in lite efterlysningar.

Anonym sa...

jag är med och tävlar.. :)
martina_holst@hotmail.com

Anonym sa...

Onnea uuden putiikin johdosta!!! Osallistun mielelläni arvontaan! =)

t.sanna

sanna.maatta(at)telemail.fi

Caroline sa...

Fina saker!

Elsa sa...

Onnea ja menestystä uudelle web-putiikille, kivoja tavaroita löytyy sieltä paljon, ihan miunmaun mukaan.

Arvonnassa mukana minäkin. Linkitän blogiini.

Lämpimin terveisin,
Elsa

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Jag hittade din blogg ida´,
o en liten griffeltavla har jag länge velat ha!
På den kan jag skriva "puss o kram"
till barnen fem.
Då ser de meddelandet från mamma när de från skolan kommer hem.
LOVE finns det mycket av hos oss, snygga spikar behövs ju alltid förstås!!

Jag vill gärna tävla o länkar från min blogg!!

Kram Jeanette

Anonym sa...

Kul att det går bra för er med webshopen! Jag skulle gärna vilja vinna dessa fina väggförgyllare för att jag skulle vilja ge min pojkvän dessa och skriva något fint till honom i griffeltavlan också. Vore en mycket gullig gåva tycker jag.

Jessica.
html: jessii7@hotmail.com

Petra sa...

Superfint! Såklart man vill vara med! Har ingen blogg så min mail är: petrasfeelingofautumn@hotmail.com

♥Mitt Lilla Krypin♥ sa...

Jag är gärna med i utlottningen. Länkar självklart.
//Carolina

Mari sa...

Grattis till webbshopen :)

Sari sa...

HeJ och grattis till webshoppen!
Så vackra!!
Jag är med i utlottningen;)

idas sa...

Hittade precis hit... hamnar under favoriter genast! Vill givetvis tävla också! =)

/Ida

idas@spray.se

Lycka är ~ Onnea on sa...

hej!
Vill gärna vara med och tävla. har länkat med bild i bloggen min.

Jenny sa...

Ååh vad massa sköna prylar! Vill ha mest alltihop :D

x_backfish_76@hotmail.com

Nilla sa...

Hej! Jag har precis hittat hit och tycker att ni har jättemycket härliga lite ovanliga saker. Kul tycker jag. Deltar gärna i tävlingen. Kram Nilla.

nilla_spesu@hotmail.com

Mailen sa...

Gratulerer med nettbutikk. Har linket deg fra bloggen min:) Ha en fin dag:)

Anna sa...

Vilken härlig nätbutik! Det fanns så otroligt mycket söta grejer. Vi är på jakt efter nån gammal emalj eller smidesskylt att ha till vårt pensionat och sommarcafe som vi öppnar till sommaren!

Är gärna med och tävlar om de trevliga priserna!

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP