05 februari 2016

Fotostudier

Under hela mitt liv har bilder haft en stor betydelse, att läsa och skapa bilder är ett naturligt kommunikationssätt för mig. Jag har också en längre tid tänkt att jag vill ta mitt bildskapande vidare och nu plötsligt, utan att jag riktigt hann med själv så har jag börjat studera fotografi vid Novia i Jakobstad med sikte på examen. Det är över femton år sedan jag studerade sist och att få uppgifter, respons och en dialog kring skapandet gör mig riktigt ivrig. Det är en helt annan värld än företagardagarna men de kommer jag också att fortsätta med som vanligt. Här får ni se smakprov från några skoluppgifter.






2 kommentarer:

Maarit sa...

Fina! Och vill se mera:) Grattis på ett bra beslut!

Anonym sa...

Du är ju redan jätteduktig så det här blir spännande!

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP