23 augusti 2016

Marknadsfynden

Som vanligt sålde vi med Lundagård på årets Juthbackamarknad så jag hann inte gå runt och titta så mycket men brukar alltid hitta några roliga saker att köpa av grannarna så det här blev det i år. Stol och 70-tals man från klädbutik som skall få plats i Christians rum. Kulspelen kunde jag inte motstå.


Mätare som jag behöver till mina uppfinningar och andra viktiga små saker.


Damen med slöja i glas och ram kostade bara 2 euro och mässingsvasen som mäter 70 cm var inte heller dyr. Så köpte jag också två skåp, det höga smala har en inbyggd skärbräda och skall få plats i mitt arbetsrum och det låga längre är så fint så jag får helt enkelt se till att göra en plats åt det.

3 kommentarer:

Lantliga drömmar sa...

Fina saker! Det låga skåpet tittade jag också på, så fint! Kom dock inte på var jag skulle ställa det, så det fick vara kvar åt dig! ;)

Textil och sånt sa...

Oj vilket fint linfäste du köpt! Det verkar alltid vara så roliga Loppisar hos er.

Birgitta

Viktoria sa...

Vill du sälja det höga skåpet med skärbrädet nån gång är jag intresserad, letar efter en köksö :)

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP