26 februari 2017

Butiksöppningen

I går öppnade vi dörrarna till vår nya butik! Det var en intensiv slutspurt för att få allt i ordning. De sista dagarna och på öppningsdagen fick vi hjälp av talkoinsatser vilket vi tackar för! Förra natten sov jag nästan två timmar och Mia tre timmar, i natt sov jag 16 timmar, så, så småningom börjar väl livet återgå till en mera jämn takt!
Det var en rolig dag och vi är glada över att äntligen vara igång med verksamheten igen. Tack till alla besökare, tack för uppmuntrande ord, gåvor och fina blommor!
Här kommer en bildkavalkad från gårdagen.

Foton: Hanna Enlund och Aja Lund






































11 kommentarer:

Saragunmarie sa...

Så fina bilder :) Jag ska besöka er så fort som möjligt!

Elina/Italianpunainen paritupa sa...

Upeaa! Täältä tullaan käymään heti kun selvitään!

Maria sa...

Paljon onnea uudesta putiikista! Kaikki näyttää hienolta! :)

Bergagårdens Lina sa...

Fantastiskt snyggt jobbat! Så himla fint ni gjort! 💐🎈🍾 Hoppas att ni får tid att återhämta er lite nu!

Nokko sa...

Onnittelut! Näyttää upealta paikalta, toivottavasti joskus pääsisi käymään!

Anonym sa...

Så fantastiskt fint, och vilket arbete ni har lagt ner. Grattis till butiksöppningen; hoppas kunna besöka er fina butik inom kort.
/Maria

Sabina sa...

Så underbart vackert i er butik! (och ni själva!) Måste bara komma en tur till Jakobstad i framtiden! Lite bygga "färdigare" själva här först! Imponerad över att jobb ni gjort! Lycka till med butiken!

Lundagård sa...

Tack allihopa för era positiva kommentarer! <3

Anonym sa...

WoooW! Mästerligt inrett! Så skulle jag kunna ha det i mitt hem!!!

Lantliga drömmar sa...

Härliga bilder både på er och er fina, fina butik!

♥Min Eden♥ sa...

Älskade varje bit av er butik <3

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP