06 mars 2017

Sportlov






Sportlovsveckan är slut och vi checkade av klassikerna simma och grilla korv. Sport är något som kommer väldigt långt ner på min intresselista men jag försökte närma mig någon sorts sportslig aktivitet genom att leka balett.


Så överraskade jag både mig själv och mina skejtande barn genom att impulsköpa ett par Vans. Jag vet inte när jag skulle ha varit in i en sportaffär och jag kan inte minnas när jag skulle ha köpt nya skor. 


Lippis (eller skärmmössa, som vi läser nästan varje kväll i Nisses nya mössa) kan jag också konstatera att jag inte har använt någon gång tidigare. 


Att sporta med att leka skejtare var en kul kontrast till den senaste tidens vintage-klännings-springande. 


Så avslutar vi sportlovsveckan med en familjär korvbild!

1 kommentar:

Anonym sa...

I love the first photo!
I wish i could read what you've written.
Greetings from Poland. Lucyna

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP