08 mars 2009

30 år

Tiden går och jag har blivit 30 år, rynkor börjar sätta sig kring ögonen men ytor med struktur är ju vackert.

Tack för alla gratulationer och presenter jag fick trots att vi planerar att fira lite mer i sommar när Christian också blir 30 år. Bland annat fick jag en hel må-bra-dag med saltrum, huvudmassage och fotvård.


30-åringen konverserar med med 1-åringen.


Sportlov har vi också haft, vi har tror jag för första gången på många år tagit en liten vinterledighet från byggandet. Trots det har vi inte alls varit sportiga, som ni ser på bilden har det varit mest bullaätande. Dessutom bakade Christian fastlagsbullar två gånger om!

Detta underbar skåp med 40 små lådor fick jag av Christian som födelsedagspresent. Hade först tänkt ha det som pysselskåp men nu har vi möblerat om och förstorat lite i butiken igen och då kom jag på att det blir perfekt som beslagskåp full med handtag, knoppar, gångjärn osv.








Fick också en inslagen liten pappersask och för en tiondelssekund tänkte jag "va... har han köpte ett smycke" men det var denna automatiska körnare, han vet ju att jag inte skulle uppskatta ett smycke lika mycket.

Av mina vänner fick jag bland annat denna bok av Dorte Nielsen "IDÉER, Kreativa verktyg och metoder för idé- och konceptutveckling" Verkar vara en väldigt bra bok!










Denna förtjusande necessär fick jag i går när jag tillsammans med goda vänner hälsade på hos designern vars vackra hem jag skall sätta in några bilder på i morgon.

Vill du köpa en egen necessär (många nyheter är på gång som fotades igår) eller något annat kan du titta in i hennes webshop.

17 kommentarer:

Kamomilla sa...

Det var inte illa det! Och grattis på födelsedagen! En kvinna i sina bästa år! :)

Maria sa...

En stor grattiskram som sträcker sej ända från Esse till Purmo :o)

Vilka fina gåvor du fått!

Sofie sa...

många gratulationer till fördelsedagsbarnet!
kram
s

sabina sa...

Grattis! Vilka fina presenter du fått! De är precis du!! Ha de gott!

Ivars sa...

Stort grattis till dina trettio år! Så ljuvligt att se bilder på era barn. Det var ju nästan som igår man själv var barn o njöt av hemlagade fastlagsbullar. Jättefina presenter du fått. :)

Hem och Lycka sa...

Grattis grattis, härliga presenter du fått!

kram

Lantliga drömmar sa...

Stort grattis på födelsedagen! Vilka härliga gåvor du fått! Mmm, den första lät så avkopplande och skön, skåpet är underbart, och de andra presenterna är bara så DU! :)

Ha det riktigt gott!

Ulrika sa...

Grattis!!
Välkommen i 30 årsklubben;) Det blir bara bättre och bättre för varje år som går, hihi

Kram, Ulrika

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen!!
Härliga presenter!

Helena Dovier sa...

Stort grattis till de 30! :-) Vilket helt underbart skåp du fick - det är verkligen kanonsnyggt.

Kram från Helena

eirikas sa...

GRATTIS till 30 åringen från oss här på eirikas! Nu har du uppnått mogen ålder :)

Tulipa sa...

Då får man gratulera!

Massa fina presenter!

Skåpet var väldigt vackert!
Jag fick några liknande när jag tog över min nya butikslokal förra veckan och jag är sååå otroligt glad och stolt över dem!

ha en fin kväll!

Kram mariette

Älfgärdet sa...

Grattis! Vilka underbara presenter du fått utav mannen!!! Precis vad jag skulle önska :)

Anonym sa...

STORT grattis på 30-årsdagen! jättefina presenter och jättefina barn förstås! :) kram, joh & lina

thildas sa...

GRATTIS från hela familjen Svarvar!!

Lilla huset på prärien sa...

Åh vilket underbart skåp du fick av mannen!! Verkligen läckert!! Och GRATTIS, GRATTIS i efterskott kära du - 30 år :)

Stor kram Jenny

Mamsell Lufolk sa...

Grattis, grattis! Många fina presenter! Kanske det inte skulle vara så dumt att fylla jämt i alla fall. ;-)

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP