24 maj 2012

Veckans loppisfynd



Loppissäsongen har startat och här är några av den gångna veckans loppisfynd. Tycker att det riktigt har fartat i med gårdsloppisar över allt nu, speciellt till veckosluten finns det ofta en hel del att välja på, roligt!

En del av de här träsakerna skall användas till ett konstverk men det mesta kommer man att hitta i butiken förutom de större glasburkarna, retrotygerna och de blåprickiga kaffekopparna. Vi har många saker som borde sättas in i webshopen nu men det är svårt att få tid till allt, speciellt då solen skiner så lockar fönsterslipning mera!

(Är ni intresserad av att köpa något hänvisar jag till mailkontakt.)

6 kommentarer:

Nanni sa...

Oj va fina stolar, glasburkar o trälådor! O korgväskan! Just min stil :)) På vilka loppisar hittar ni sånhäna skatter? :>

Anonym sa...

Åh så mycket fint!

Bettina Holst - om kunst, indretning, kreative ideer o.ma. sa...

Ohhh en fin og skøn blog. Jeg glæder mig til at følge med fremover - god pinse :-)

Linda sa...

Men så fina saker! Gick på loppis idag jag också,men hittade ingenting. Är i en riktig loppis-svacka! Kanske nån trevlig gårdsloppis skulle ha roligare saker att erbjuda..

Linda

Petra sa...

Oj så mycket fina saker,) Jag blir jätte sugen att åka på en loppisturne;)

Peppe sa...

Vilka fynd! Okej, du är ett proffs, men jag är ändå mycket imponerad. Vore roligt att komma på en road trip upp till er i sommar.

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP